Friday, February 27, 2009

Krafttak mot kreft 2009 er i gang

Tema 2009: Forskning med fokus på eldre med kreft

I dag er seks av ti kreftpasienter over 65 år. Likevel er kreftbehandlingen utviklet for yngre mennesker. Pengene som samles inn til Krafttak mot kreft 2009 skal gå til forskning med fokus på eldre med kreft.

Dette er et tema som er viktig og personlig for meg. Min pappa var 60 da han d
øde av kreft for litt over et
år siden. Han var ikke "eldre" men ikke helt ung heller. Det samme året mistet to av mine gode venninner en forelder i kreft. Ved å støtte årets Krafttak mot Kreft kan vi hjelpe andre mennesker - noen med å bli friske, andre med å forebygge at sykdommen inntreffer i det hele tatt.

Jeg har akkurat gitt mitt bidrag og oppfordrer DEG til det samme.
Les mer og gi ditt bidrag her.


1 comment:

Anonymous said...

Helt enig, det er en god sak.

Takk for oppfordringen, har gitt mitt bidrag i dag!

Silje